Luxusík.cz

V tašce nejsou žádné položky.

Nejčastěji kladené dotazy

 

Je možné zakoupit dárkový poukaz, když nevím, co by si dotyčná osoba přála?


Ano, samozřejmě je to možné. Pokud nebude poukaz k zakoupení na e-shopu, kontaktujte nás a my pro Vás vytvoříme poukaz "na míru". 

Je možné zboží vrátit nebo vyměnit, pokud mi nebude sedět?


Ano, samozřejmě. Pokud Vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete jej do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Stačí jen poslat zboží na adresu: Parum Pudici s.r.o., Petýrkova 1966/25, Praha 4-Chodov, 14800. Před odesláním nás, prosím, kontaktujte na e-mai info@luxusik.cz nebo pomocí kontaktního formuláře

Co mám dělat, když si nejsem jistá/ý velikostí?


Tabulku velikostí naleznete v sekci "Poradna" nebo kliknutím zde. Pokud si ale stále nebudete jisti velikostí, kontaktujte nás a my Vám velice rádi poradíme. 

Jak se vracejí peníze za vrácené/reklamované zboží?


Po přijetí zboží a jeho kontrole, odesíláme peníze maximálně do jednoho týdne na Váš účet. Vrácení peněz probíhá pouze přes bankovní účty, přes složenky České pošty peníze nevracíme. Je tedy důležité na e-mail info@luxusik.cz zaslat číslo účtu, na který si přejete peníze vrátit.

Je možné si zboží převzít osobně?


V období, kdy jsou přepravní společnosti přetížené, jako jsou Halloween, Mikuláš, Vánoce, svatý Valentýn, kdy případně hrozí, že by se k Vám naše zboží nedostalo včas, poskytujeme osobní odběr, na uvedené adrese v sekci kontakt. Osobní převzetí je nutné předem domluvit přes e-mail nebo telefonicky. 

Objednal/a jsem si u vás zboží, ale nedostal/a jsem žádné informace, zda jste objednávku přijali a kdy ji mám očekávat. 


Po dokončení objednávky vždy posíláme potvrzující e-mail o jejím přijetí. Je tedy možné, že se objednávku nepodařilo dokončit, nebo Vám e-mail "spadl" do složky s nevyžádanou poštou (spam). Pokud si přesto nejste jist/a, zda objednávka proběhla v pořádku, kontaktujte nás, prosím, na e-mail info@luxusik.cz nebo na telefonní číslo +420 777 811 223

Nestihl/a jsem si vyzvednout objednané zboží a pošta jej poslala zpět k Vám. O zboží mám nadále zájem, jak mám postupovat?


Jakmile se zboží vrátí k nám, budeme Vás kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.

Posílal/a jsem zboží na reklamaci, ale dosud nemám žádné informace o jejím vyřízení. 


Vaše požadavky se snažíme řešit, co nejrychleji je to možné. Pokud máte pochybnosti, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte nás na e-mail info@luxusik.cz nebo telefonicky na číslo +420 777 811 223.

Nenašli jste svou otázku? Napište nám. 

 

Kontaktujte nás

Kontaktní informace

  •  
     

* Povinná pole